fb01

用一部 iPhone 既價錢,可以買樓。

其實,追夢係咪會變窮?
如果我話你知,你可以做你自己鐘意做既野,唔使捱個三五七年先買到樓?
如果我話你知,你一邊追夢,一邊同時可以月入過十萬?
如果我話你知,你只要用一部 iPhone 既價錢,就可以買到樓?

等等,我唔係叫你去偷去搶,更加唔係叫你做 Financial Planner、傳銷、保險佬,係真係實實在在去做你鐘意做既事。其實只要用一部 iPhone 既價錢,已經可以 Start 到一個 Business,短短30日,已經可以每個月月入過10萬。唔信? 等我講個故仔俾你聽啦。

從前有個人叫 Felix,佢今年24歲,係一個典型香港土生土長既90後。

佢已經成功咁達成左「一部 iPhone 既價錢,就可以令每個月收入過10萬」,足足10次。佢岩岩係 HKU 讀完 Master Degree ,由上年一個人係 HKU 個 Main Lib開始創業,後來賺到小小錢租左一個200尺既 Office 。慢慢演變到依家,佢係灣仔某一間甲級寫字樓入面租左一個1500尺既 Office,有十幾位同事為佢效力。對於一個 90後既後生仔黎講,22歲先岩岩畢業,打左一兩年工,平均都只係萬幾蚊收入 ( iBanker、律師、醫生另計),但 Felix佢只係用左一年既時間,揾到一條 Formula,而家已經 Launch 左10個項目,每個都月入過十萬。

Felix 揾到既個條 Formula (會之後再講),可以令任何人每日淨係工作兩個鐘,都可以揾到足夠既錢。每個月去旅行既同時仲可以儲起 2-3 萬去買樓。

聽完呢個故仔之後,你會唔會覺得呢一種就係你一直夢寐以求既理想生活?

好多年輕人話香港無哂機會,無哂希望。事實上根本就唔係,而係我地太過游手好閒,Q埋雙手等人比機會。相反只要我地肯親手去創造機會。機會係香港其實隨處都有,只係我地仲未肯跳出傳統框架,去創造機會。只要你肯,月入過10萬唔再係一個夢。

新一年,今日係1月16號。我會Show比大家睇,我點樣係30日內,用一部 iPhone 既價錢 — 6000蚊,開始一門月入過10萬既 Business。

而我亦都係呢度 Challenge 大家,下個月就參考我既例子,去開始你既Business,去賺你人生第一個月既10萬,去成就你既夢想。

月賺10萬既方法有好多,去 Kickstarter Launch 項目、整網上商店、連教人整 Excel 都可以。今次我會用網上商店既方式,由聽日起我就會描述將會做既事,即係呢「30日Challenge」裡面既第一日。

去到最後我想問返大家,用一部 iPhone 既價錢,你又覺得可以係 30 日內達成到d咩夢想? 如果你諗到d 有趣既 IDEA,或有野想問,就立即 Comment 啦。

如果想繼續睇,就 Like 我個 Page 啦。

講開又講,我都仲未自我介紹添。
大家好,我係 Felix,由今日開始,多多指教 : )

2016/02/19 Edit後補:

  1. 寫得偏激、引起言論,其實係有原因,詳情可見 Hidden Post 最終篇: DAY 0 (建議最後睇完晒 25篇先睇)
  2. 呢個 Challenge 合共至今有超過 50萬人瀏覽、合共逾 10000 Likes
  3. 我既個人 Facebook Page 亦於 30 日內由零 Fans 增加至 6000個 Fans。
  4. 同時亦於 2015/02/18號 比 Yahoo HK 刊登左係 Yahoo 首頁推介:

王嘉裕 Felix Wong 用一部 iPhone 既價錢, 可以買樓 新聞

Written by Felix Wong 王嘉裕
90後創業家、作家、文匯報專欄作家、英國 Warwick 法律系學士、香港大學犯罪學碩士 、RED EARTH 集團創辦人,公司旗下超過 20 個成功項目。