仲搵籍口? 立刻做你想做嘅事! 挑戰 11:跑完10KM先返工

仲搵籍口? 立刻做你想做嘅事!

今朝六點半嘅時候,你做緊啲咩?
大家一直以來,都覺得做運動好重要,但你對上一次做又係幾時?
尋晚12點幾嘅時候,你又做緊啲咩?如果係屋企煲緊劇、上緊Facebook、做緊無聊野,唔好再話自己冇時間喇。

今朝六點半嘅時候,我已經跑完10km(其實係12km),開始換衫返工,返到公司都係七點三。

好多時候,有心想做一件事,其實係唔會有任何藉口。咩冇時間、冇精神、無錢、冇關係,其實都係藉口:好多人睇到我廣告公司,各行各業嘅龍頭都係我嘅顧客,覺得我好有背景。其實我一開始創業嘅時候以上嘅嘢,乜都冇,所有大家覺得大嘅公司,都係一手一腳Cold call 打返來(一間靠關係嘅搵到都冇)。

所以由今日起,你仲有啲咩夢想、目標係未達成,唔好再等啦、唔好再俾籍口自己啦,今日係星期一,一個新開始,立即踏出第一步啦!

(p.s. 點解我係跑12km,唔係10km?因為仲有一個重點想分享:凡事唔好淨係做到100分就停,習慣要做到比人多一步,凡事做到120分,先會比大部份人走得更遠、更成功)

IMG_4794 IMG_4792 IMG_4791 IMG_4786

Written by Felix Wong 王嘉裕
90後創業家、作家、文匯報專欄作家、英國 Warwick 法律系學士、香港大學犯罪學碩士 、RED EARTH 集團創辦人,公司旗下超過 20 個成功項目。