學攝影的關鍵

任何事,成功的關鍵點

之前約咗攝影達人去教我影相,但係幾次天氣都唔好,搞到最後都搞唔成,過左兩三個禮拜後先真係約到出嚟,thank you Eric Lezlebric!

發覺其實 Eric 都係喺一年前開始學攝影,但已經攞咗一啲獎…,連Samsung都會搵佢去影相,而佢而家嘅身份仲要係個大學生。

我問佢點解影相會咁勁,佢都係答我,有興趣同埋基本上任何好天嘅情況下都一定會去好好把每個影相嘅機會,跟住不斷參考外國高手影相嘅技巧,希望每一次都會有所進步。

你可能會覺得佢係有天份,所以係咁短時間裏面都可以做到咁好,但事實上,佢話其實同天份完全冇關係,只係佢上年由學影相到而家,所 Put in 嘅
Effort、時間 比任何人所想像嘅都要多,多好多倍。

呢一個,亦係我相信任何人,係任何方面想成功嘅關鍵:堅持、努力、學習。

如果有嘢想學,唔好再等喇,直接去行動,直接去試啦!

0011

0012

 

Written by Felix Wong 王嘉裕
90後創業家、作家、文匯報專欄作家、英國 Warwick 法律系學士、香港大學犯罪學碩士 、RED EARTH 集團創辦人,公司旗下超過 20 個成功項目。