於好的餐廳吃飯後,留下$1000貼士 

呢一件事,其實自我四月初想做今次30日挑戰開始,我每食一間餐廳都會留意一下佢哋嘅食物、服務質素,有冇邊間我係打從心底想留低啲貼士作為多謝佢哋嘅小小心意,同埋當係對佢哋嘅小小支持同奬勵。

上個禮拜,去到呢間餐廳,由一開始…個侍應已經笑面迎人,好有禮貌咁帶我同朋友到我哋張枱,之後就算我哋有問佢哋借紙借筆,佢地都面帶笑容,唔介意行嚟行去去拎俾我哋。我雖然唔好肯定話佢地熱愛自己份工,但佢地真係用個心對待每一個客人,而呢一點我覺得係香港來講其實係非常難得。

食物來講,亦睇得出廚師好有心機整,好似我哋叫咗一份Caesar Salad ,佢係完整成棵菜排返出嚟,仲好細心咁確保啲沙律醬沾到成棵菜,最後食咗幾樣野2 個人埋單都係五六百。

呢間餐廳無論係環境、服務、食物質素我都覺得真係唔錯,所以去到最後就寫咗一張Notes 連埋$1000紙幣俾咗佢哋,希望啲侍應睇到,會令佢哋嗰日更開心,最重要係令佢地知道食客會真係欣賞佢哋嘅服務同食物,令佢哋繼續維持呢個良好嘅服務態度。

好多時候,話唔定我地做嘅一啲小事,已經會令到其他人開心。學識欣賞,適時表達自己的謝意,除左係對他人嘅一個肯定,我地一個小小嘅行為仲會鼓舞到別人,咁又何樂而不為呢?

如果想知道餐廳資料的話,可以留言或PM我。

Felix Wong 王嘉裕
Written by Felix Wong 王嘉裕
90後創業家、作家、文匯報專欄作家、英國 Warwick 法律系學士、香港大學犯罪學碩士 、RED EARTH 集團創辦人,公司旗下超過 20 個成功項目。