30日挑戰:休閒地在草地上睡覺

太忙無時間享受人生? 有咩辦法?

其實我最近超忙 — 趕及6月書展出書、多個演講、5UNIT見客,我相信大家都係一樣。但我問自已日忙夜忙,係為左d 咩呢? …

可能係為左賺錢? 但賺錢又係為左d 咩?

為左自由、開心、享受人生?

今日想同大家分享既一點,就係 “開心” 其實係一個選擇

就算再忙都好,如果你想既話,都可以選擇 享受每一日、Actively 去做一d 會令到自已開心既事。

好似我尋日咁,係數碼港見客,但早左35分鐘 — 心諗仲有d 咩可以做,平時可能按下電話、Scroll 下Facebook/Instagram、Hea 一陣就去見客。但我記得數碼港有個公園,天氣又幾好,就即刻跑左去塊大草地,攤係到曬左25分鐘太陽,成個人都Refresh晒 (雖然之後個客問我做咩成件衫都係草…) 。

其實有時與其等到最後,60歲退休先開始活你既人生,倒不如就由今日開始!

忙還忙,都要記得Actively去選擇 “享受” 人生。

Felix Wong 王嘉裕
Written by Felix Wong 王嘉裕
90後創業家、作家、文匯報專欄作家、英國 Warwick 法律系學士、香港大學犯罪學碩士 、RED EARTH 集團創辦人,公司旗下超過 20 個成功項目。