30日挑戰:學 NLP 體驗

學NLP體驗 — 更有效控制大腦課程

今日放工已經七點幾,即刻飛去中環上個NLP嘅course,其實一路以來,已經對NLP好有興趣,有睇過幾本書,但發覺有少少悶睇唔落去。因為完全無鑽研過,所以我以為自己係完全唔識 NLP。

所以今次想試吓去上堂,體驗下、了解下 NLP 究竟係啲咩一回事。

去到一路聽、一路聽,發現所講嘅同我講嘅竟然…

不謀而合地係完全100%一模一樣:

NLP原來就係講:大腦嘅使用說明書

亦好似我一直以來同大家所講:「一直以來我哋每一個人都有一個大腦,但係從來冇人會寫本說明書比我哋去講解點樣去用我個腦,咩意思呢?

大家一定有試過有一啲野你必須要做,但係唔想做,係咪?你試吓幻想如果你可以按身體上嘅一個制,即刻會令到你自己好有興趣做,唔係被迫去做,而係心甘情願,好開心地去做。

而NLP就係呢本說明書,可以令到你立即行動、更有效地控制到你自己嘅大腦。」

坦白講,今堂學嘅嘢唔多,因為佢教嘅野其實都係一直以來我成日已經講嘅嘢,好似係:
「成為果5%成功嘅人」、
「你嘅狀態會影響你focus 啲咩,亦會影響到你嘅行動」、
「控制你嘅狀態令到自己處於Peak State」、「做同樣嘅事係唔會有唔同嘅結果,必須行動去改變」等等。

但體驗係深刻嘅:
上之前-我以為自己完全唔識NLP,
上之後-我覺得我自己可以教NLP,一晚之間成為左Expert(稍為誇張)嘅感覺真係唔錯。

但係事實上,真係令到我增加信心,同埋知道自己原來已經識得唔少NLP嘅嘢,甚至乎可以再深造然後再寫書、教course等等,亦係另一個機會。

如果大家有興趣了解點樣可以更有效地控制自己情緒、狀態、令到自己每日活得更開心,如同可以100%操控自己大腦、更容易發揮到自己嘅Full Potential,不妨可以留意下Tony Robbins 嘅 Personal Power – 一個30日嘅Program,可以深入瞭解NLP,咁可能會完全改變你一生( 我咁講,因為呢套Program已經改變左我人生)。

最重要嘅一點,無論如何,諗到有想做嘅嘢,仲考慮緊嘅話就唔好再考慮啦,立即行動啦

冇行動,講咩都嘥氣,因為永遠只會係原地踏步…

Act Now.

Felix Wong 王嘉裕
Written by Felix Wong 王嘉裕
90後創業家、作家、文匯報專欄作家、英國 Warwick 法律系學士、香港大學犯罪學碩士 、RED EARTH 集團創辦人,公司旗下超過 20 個成功項目。