王嘉裕 Felix Wong - 《社會實驗》DAY 0 的開始 — 每月10萬既最終奧義

《社會實驗》DAY 0 的開始 — 每月10萬既最終奧義
今日係 1月18號,今日我會開始一個持續30日既 社會實驗。
實驗形式: Facebook更新30日進度,一步一步教大家點樣「用一部iPhone 既價錢,可以買樓」
實驗手法: 特登要串、態度偏激、引起爭議性、引起話題
預期結果: 要 Negative/有抽水位/有花生食既事,香港先會瘋傳 (如果正正經經咁寫,一定無迴響)
目標: 可以Spread到以下訊息比90後,特別係覺得香港無希望既人

事源我睇到 Emma Watson (妙麗) 個 Speech,係度諗點解佢會咁比咁多精神、時間去推動一個聯合國HeForShe (男女平等) 既Campaign。

我最記得佢最後講果句:
「If not now, when? If not me, who?」

我非常認同,因為世界上有好多野,只要有人肯踏出第1步,先有機會改變現狀。

而我黎緊呢30日黎所做既野,係想帶出3個訊息:

「第一」: Stop Spreading Negativity

無論內容定標題「用一部iPhone 既價錢,可以買樓」,我係特登寫到誇張d (唔比任何Proof,令事情更具爭議性), 因為呢個就係我地香港部份既 Culture,大部份人係唔會Spread Positive 既野,只會Spread Negative 既野。

我地鐘意投訴、批評、Gossip、食花生、抽水、但就好少用時間做一d有建設性既事。

你問返你自己,就算係@王維基先生,你係點樣開始聽過佢個名,係由佢一開始搞香港寬頻做得好好所以識,定係由政府無發牌比佢先開始識?

(2016/02/19 Edit後補: 如果我唔係寫得偏激,唔咁串咁Reply咁多Comment,又點會有人去瘋傳呢個Page,係30日內有近6000個Like,仲要上埋 Yahoo頭版推介。你又點會睇到而家呢個Post? )

呢個已經係一個Example。
It’s Time to Stop.

 

「第二」: Change now.
有人問點解我會願意Share我成功既經驗 — 其實呢個係外國好Common,只係我地東方國家唔願意分享、成日將d野收收埋埋,亦好鐘意做 Copycat,我認為亦因為呢樣野令到我地發展比外國落後,要開始改變喇。

Ted Talk 係其中一項係外國最盛行既 Talk Show,至今有超過15億人次睇過(仲未計佢自己網頁既 Video)。理念係希望透過社會上最Top既人包括 Bill Gates、Steve Jobs、Stephen Hawking, 每次去 Spread 一d 新既 Idea、一d會令我地成個社會有Improvement 既項目。

但係香港呢,有無類似呢一類型既項目,就算有,又有幾多人會去參與? 呢度又有幾多人聽過 Ted Talk? (係完全免費可以係網上睇)

年輕人,香港呢個社會係屬於我地新呢一代,究竟係邁向繁盛,定係敗係我地手中。The Choice is Yours, and Yours only.

 

「第三」:Spread Ideas Worth Spreading
香港90後年輕人而家面對既主要問題係覺得「香港無希望」,就係因為無跡可尋,無一個 Role Model。

我其實一開始唔想行出黎,我期待有人會先作為成功例子比人參考,比人知道其實「香港唔係無希望」,其實都仲可以「白手興家」。但我等左2年,都無一個90後成功既例子行出黎分享自己既創業之路。

令到我諗返Emma Watson果句: 「If not now, when? If not me, who?」,既然無人開始做,咁就由我黎開始。

所以而家我做到,我行出黎Share晒我創業識既野比你,亦希望你做得到。做到既話,行街見到我果陣,請我飲杯Starbucks已經好開心。

去到最後,開始踏出第1步,作出改變。

開始Spread 你覺得值得Spread 既Idea,令香港開始有更多 Ideas Worth Spreading,更有正能量。

Act now and share this article.

多謝大家。

2016/01/18手稿:
http://5unit.com/wp-content/images/2016-01-18-DAY0.JPG

王嘉裕 Felix Wong 用一部 iPhone 既價錢, 可以買樓 新聞

Written by Felix Wong 王嘉裕
90後創業家、作家、文匯報專欄作家、英國 Warwick 法律系學士、香港大學犯罪學碩士 、RED EARTH 集團創辦人,公司旗下超過 20 個成功項目。