Day 02 - 連目標都無, 你都好意思話香港無機會…

好多人都話想成功,你有無諗過成功係d咩?

成功對每個人定義都唔同,你要清楚你既目標係乜野 — 你唔好答,「錢」囉,問題係你答得太General,其實同無SET無分別。

目標好重要,例如假設我SET我要每月去旅行(當2萬)、要買樓(儲3萬,3年100萬)、要買波子 (2手50萬,月供1.5萬)、吃喝玩樂 (1萬),你大約要Basic 7.5萬,咁再乘 1.3倍當緩沖雜費等,Total $9.75萬/月。

 

咁你就會知道目標係 每日賺 $3250左右,即係每日需要:
$1625 x 2個顧客
$650 x 5個顧客
$325 x 10個顧客
$162.5 x 20個顧客

續返上一篇,我今次選擇做既網上商店項目就係賣手巾,你可能會話唔好玩啦。

我係認真既。

無論係香港、外國都仲有好多項目有得做,只係你要做到一係人地唔買,要買就只會同你買,你賺到錢。

之後,再開始Brainstorm 個 Idea 可唔可以達 到目標,而我手巾個項目,只需要大約做到呢個 Range 就可以: $325 x 10個顧客。所以,第1步,先問一問自己想要d 咩,再開始項目。

今日,我會決定項目個名,當中有幾個重要元素:
1. Name/Domain要有得注冊
2. 千其唔好 .com.hk / .hk /
3. 2-3個音既字最好 (例如 Yahoo、Google、Facebook、Youtube、Whatsapp)
4. 讀完出黎要識得Spell
5. 最好同項目有關系

今日 Day 2 我會做以下既野:
– 係 Domaintyper.com Check 左名稱有無得注冊先
– Be Creative, 諗晒所有相關你項目會Search 既關鍵字 (Google Keyword Tool)
– Check 現有既所有 Competitor ,仔細睇佢地商品頁有咩元素,把整個網頁有的元素文字化,例如有 (購買鍵、Facebook Like、購買人數、顧客評分等)
– 選擇網店平台 (Wix/Shopify/Wordpress)
– 決定名稱
– 注冊網址

你可能會問創業係咪真係得,我咩都唔識wor,就算連決定完過名,都唔識整個 Basic 既 Logo 點算…

唔識,真係無問題,下一篇會講可以點做。

岩岩完左文匯報訪問,呢篇雖然都幾長,但 20分鐘左右打完。
如果想繼續睇就 Like/Share 個 Page 啦,或有野想問,或想我補充就 Comment啦。

Written by Felix Wong 王嘉裕
90後創業家、作家、文匯報專欄作家、英國 Warwick 法律系學士、香港大學犯罪學碩士 、RED EARTH 集團創辦人,公司旗下超過 20 個成功項目。