04

無論你鍾意與否,呢個世界都係會改變。

你可以唔跟隨,但就會成為被淘汰既一份子。好多人覺得香港無機會,其實係無意識到遊戲規則每分每秒都係到改變緊,舊時既一套已經Out左。仲用緊舊時果套既話,生活得艱難係正常,因為你已經可能比人淘汰左。你估人生係遊戲,淘汰左仲會咁Nice話你知?

而家,外國好興一個叫做 「1099 Economy」 既 現 象,即係…

越來越多人開始以自雇形式創業。亦因為Uber既 Business Model (Uberization)既興起令到更多人加入,Uber形式係用一個平台(例如App),即刻可以搵到提供服務既人 (由寫Programme、設計、寫作、補習 (幫人做功課?)、家務、水電師傅、醫生等),然後再有評分等等。

現時美國人口34%係做緊 Freelancer,去到預期 2020 年會上到 40%。

趨勢: Bloomberg News
例子: Huffingtonpost.ca News

呢個係一個必然會發生既事,如果你仲諗住好安穩咁樣打一份工做一世,然後退休去旅行,咁你等住比人炒都得喇。

我相信: 與其比人逼到無退路先改變,倒不如做第一批改變,佔左個先機先? 以前 d 人話成功好容易,買下鋪位/多d樓,就Okay。

而家,成功何嘗唔係咁容易?

續返上一篇,要創業唔識設計,點做LOGO?
– 搵5個類近你鐘意既 Logo (Google/Pinterest上搵)
– Taobao 或 Freelancer.com 搵人幫忙,大約 RMB300 或 USD30-50
– 比Designer 參考黎設計
– 因為我Start 手巾項目所以我會買攝影箱 (用iPhone + 攝影箱已經可以有不錯的效果)

再補充一下呢兩日做左既野:
– 決定左用 Hankii 呢個名,即係 Hankii.com
(我一向整網頁都會Set Maintenance Mode 黎做 (自己Google、亦建議你Set),但係做示範,比你地望埋實時Update,Step by Step 我Update 左d咩,唔好Hack,千其唔好買野,唔好亂咁整)
– 我決定用Wordpress做示範,因為擴展性較高
– 去Themeforest.net 買一個Template
– 安裝上個 Server (或比50USD 人幫你裝)

但係你可能問,我無賣野既經驗咁點算? 其實賣野得 3個原則,下一篇會講。

如果想繼續睇就 Like/Share 個 Page 啦,或有野想問,或想我補充就 Comment啦。

Written by Felix Wong 王嘉裕
90後創業家、作家、文匯報專欄作家、英國 Warwick 法律系學士、香港大學犯罪學碩士 、RED EARTH 集團創辦人,公司旗下超過 20 個成功項目。