Day 10 - 成功對你黎講係d咩?

成功對你黎講係d咩?

對我黎講,成功係可以係我需要既時候,係我想係既地方、同我想同
既人、做我想做既事而完全無任何 Limitation。

而要做到咁樣,必須要有基本既經濟支持。

係我開始任何項目之前,我會問自己 3 個問題:

 

1. 假如開始既話,會唔會達到我既目標? (見Day 02)

2. 我而家唔開始既話, 20年後會唔會有人做,呢樣係咪未來需要既野?

3. 問下自己:呢樣野幫唔幫到人?

因為到最後,我相信你可唔可以達成目標、或能唔能夠「富有」,還原基本步,睇完我其中一句座右銘,你就會明:

The only way to be rich is to contribute. The more value you contribute to the society, the richer you will be. Period.

而我自己開始任何項目前,都會反覆推敲一次,以下幾項係咪可行,亦都要好肯定咁知道以下幾個問題既答案,咁將會大大減低你失敗既機率。

One Page Business Plan – 目標清晰

– 填寫 One Page Business Plan 確保你既方向無錯

– 你想賣咩

– 咩人會買 (目標顧客係邊類人)

– 點樣可以賦予商品價值

– 商品定位/收費

– 顧客點樣比錢

– 其他潛在賺錢途徑

– 點樣令你既目標顧客了解到你既產品信息

– 點先可以做到一傳十,十傳百

– 如果可以達到目標既話,具體操作又可唔可行

成功,對我黎講,就係隨時隨地做我想做既野。咁你地呢?你地既成功又係d咩?

而下一篇我亦會講創業其中一個唔會輸/失敗既辦法,如果想繼續睇,就 Like/Share 個 Page 啦,或者諗到一d Idea 想試但唔知 Work 唔 Work,亦可以 PM 我,或係創業路途上遇到任何問題都歡迎 PM 或 留Comment比我。

Written by Felix Wong 王嘉裕
90後創業家、作家、文匯報專欄作家、英國 Warwick 法律系學士、香港大學犯罪學碩士 、RED EARTH 集團創辦人,公司旗下超過 20 個成功項目。