18

去創業既PERFECT TIMING!你MISS 左未?

好可能已經MISS 左。

《MIND SET思維》

好多上一輩既人都同我地講,做幾年野,儲多d經驗,儲下錢先去創業啦。呢一番說話非常正確,但只限於20年前,今時今日已經唔再適合,因為而家創業已經唔再需要好似以前咁,需要大量資金用黎租鋪頭、入貨等等。

當我讀緊大學時,我唔明白點解要上莊,搞咁多Soc既活動。外國既大學生都係一樣,晚晚去Party,為飲醉而飲醉,飲酒就係為左嘔同宿醉,恕我未能明白箇中樂趣。

對我黎講,讀完中學入大學既果一剎那,就意味住我正式踏入社會,應該正式去諗自己既將來,利用讀大學果3至4年時間 (大家都知讀U有幾HEA) 去創業,搵自己鐘意做既事。咁樣既話,好可能係畢業既時候,就已經擁有一個成功既Business。

而唔係讀完大學先開始諗自己既將來,見到好多朋友畢業果一日係Facebook寫既Status係: 「過左3年,完全無Idea自己做過d咩」、「畢業有咩好慶祝? 係我失業既第1日」。

坦白講,睇到呢d Status個陣,我慶幸我無浪費大學既2-3年,而好好彩咁可以比其它人更早起步。


如果你仲讀緊大學,你黎緊呢3年又諗住點過?

 

《BUSINESS需知》

大部份人整網上商店都會做錯既事

令你既商品變得大眾化,係靠自己整出來既,而唔係慢慢建立既。好多人以為整完個網頁,有晒所有應該有既功能,上載晒所有商品就當整完,以為會有人自動黎買,其實個網頁同白紙一樣無分別。

事實上,會有人自動黎買野,係唔可能發生既。(Kickstarter/Indiegogo 等集資平台都係一樣道理,唔好以為整左個商品出黎就等於有人買)

你必須要令到個網頁有一種好受歡迎既感覺,例如有Facebook Like、有Review等等。做到之後,先會有第1個人購買,你可能會問,邊到會有人幫你寫Review? 你可以將網頁Send俾朋友,叫有興趣既Fd試用幫你寫Review都得。

《TASKS 今日項目》

今日我會做以下既項目:

– 開設Facebook 專頁

– 設計好專頁內容 + 5 個Post 內容

– 確保所需元素已經係個網頁上

如果想繼續睇就 Like/Share 個 Page 啦,或有野想問,或想我補充就 Comment啦。

Written by Felix Wong 王嘉裕
90後創業家、作家、文匯報專欄作家、英國 Warwick 法律系學士、香港大學犯罪學碩士 、RED EARTH 集團創辦人,公司旗下超過 20 個成功項目。