王嘉裕 Felix Wong - 30日Challenge既來源,改變我一生既習慣。

30日Challenge既來源,改變我一生既習慣。

大家新年快樂!

係大約4年前,我讀到 Henry Ford講既一句說話: “You are the Master of your Fate, the Captain of your Soul”.

我就有個諗法,覺得如果 “我既人生係一本書,而我係作家,我會想我既故事點樣發展。而因為我係個作家,無論我寫咩,都會成真。”

由果個Moment開始,我就覺得我想我既人生過得精彩一d,而我當時回想返我過去20年做過d咩,我覺得我既過往都仲ok,尚算幾有趣,但我覺得我可以過得更好。

所以我就由果一日起,跟隨前任Google 高層Matt Cutts 提出既 30 Days Challenge,每30日就做一個新嘗試,去嘗試建立一個新既習慣,令自己活得更精彩。

由學Meditation,每朝5:30起身,做100下Sit Up,做100下Push up,去到每日跑10km,寫書,每日睇50頁書等等。試左好多唔同既野,覺得好好既習慣就留低,增值自己。

如果問返你,你過去30日做左d咩? 你又記唔記得呢? 覺得過成點?

而事實上,無論你鐘意與否,黎緊既 30日,都會過去。

今日係新既一年,點解唔由今日開始,為你既故事寫新既一頁,去創造你既精彩故事?

有無諗緊d咩想試? 或有野想問? 歡迎 Comment/ PM我啦

Written by Felix Wong 王嘉裕
90後創業家、作家、文匯報專欄作家、英國 Warwick 法律系學士、香港大學犯罪學碩士 、RED EARTH 集團創辦人,公司旗下超過 20 個成功項目。