Day11 - 你既未來將會係點? 你同我都知。

你既未來將會係點? 你同我都知。

你已經知道左個結果會係點?
只係你唔願意去坦誠面對,人生最錯既唔係比人呃,唔係做錯事,而係你唔願意接受真相,自己呃自己。

假設你咩野都唔諗住改變,你覺得5年後你會變成點? 香港既環境會變成點? 政府既政策又會係點? 不過,無論政府個政策點轉都好,點都唔會有一個政策係可以令到你賺更多錢,更唔好講話政府會無啦啦資助你100-200萬,比你上車買樓。

而再問下你自己,20年、30年之後既你會係點?

坦白講你已經睇到會係點,只係你唔願意去接受呢個唔「夢幻」既現實。

唯一一個可以幫到你既人就係你自己,只要你願意踏出第一步,去為左你自己而改變。改變係唯一既希望,假設你真係唔願意創業,都應該作出改變,改變可以係: 諗下現時既工作上點樣可以做得更好,又或者係做人做事既態度上點樣可以作出改善,最重要當然係去實踐。

通常大部份人都覺得創業既代價好高,又要辭職,又要十幾萬成本,事實上唔需要,而家網絡咁發達,創業只係需要幾百蚊,利用放工時間做就得,仲唔洗咁快入貨住。

就好似我而家做緊既網上手巾店咁,可以先同廠家買1條做樣品,望下個樣品既質素係點,覺得ok既再批量攞貨,講緊既費用都只係$1000-2000。

我會建議你先寫一個網頁,直接賣商品,而當個客去到結帳頁面果陣,就通知佢商品未入貨或直接拒絕收款,並多謝佢地支持,再加個 Newsletter Plugin收集有興趣購買的顧客電郵。到你真係有5-10個人去到結帳頁,你先入貨正式賣都未遲,假若市場反映差到無人買,你都只係會失去整網頁既時間,同注冊網頁等幾百蚊成本。

唔好話我唔提你——切記,千其唔好入貨住。

今日我會做以下既事情:

– 提前測試市場反映
– 開Adverts 帳號/Facebook 廣告帳號
– 買1、2件樣品,睇實物既質素
– 花1日時間幫產品影相
– 淘寶搵人幫手執相 (大約 RMB 5一張)

而下一篇就會正式講我會點樣整個網頁,Step 1 整主頁,或任何網店主頁必須要有既元素。

如果想繼續睇就 Like/Share 個 Page 啦,或有野想問,或想我補充就 Comment啦。

Written by Felix Wong 王嘉裕
90後創業家、作家、文匯報專欄作家、英國 Warwick 法律系學士、香港大學犯罪學碩士 、RED EARTH 集團創辦人,公司旗下超過 20 個成功項目。