Day 27 | 想環遊世界?真正令你無法環遊世界的原因

相信好多人都想去旅行,對上一次去又係幾時呢? 又有冇試過冇乜計劃咁,即興去旅行?

因為驚貴?覺得無錢?

其實我覺得都唔係,只係我哋有一個惰性,習慣跟隨傳統華人社會嘅準則生活,覺得而家應該要努力搵錢,等到之後賺到多啲錢先至去啦。

但諗深一層,點解要拖呢?

事實上,而家香港今時今日嘅環境,就算你好努力工作,活到60歲嘅時候,其實好可能都只會係啱啱供完間500尺嘅樓,但已經再冇精力周圍去玩,環遊世界。

好多時候,我哋其實並唔係要成為「億萬富翁」,無人想要一大堆紙幣印着匯豐銀行隻獅子同大樓。

咁究竟我地想要啲咩…我哋只係想「感受/體驗」億萬富翁嘅生活:揸靚車、住大屋、無憂無慮咁去旅行、環遊世界、坐遊艇等等。

咁真正嘅問題就係:「點樣可以過到億萬富翁嘅生活,而唔需要成為一個億萬富翁?」

其實當你真係計出嚟嘅時候,你就會發覺你想要嘅生活其實俾你所想嘅平得多。

例如:
住半山:$30000
渣架保時捷:$15000 (2手60萬/分5年供)
每個月去旅行:$20000

其實都係 $65000 (x 1.3 當雜費)
合共都係:$84500

你可能會話,無啦啦要每個月有$85,000都唔易啦。其實唔係,只需要你願意跳出傳統框架諗一諗就有機會達到。而我之前亦都係30日裡面講過點樣可以由零開始嘅一盤生意去到每月$100,000,有興趣可以睇返第一篇:「一部iPhone嘅價錢,可以買樓」。

所以由今日起,可以諗一諗自己想要咩生活、將自己嘅目標具體化列出嚟,再計算下要幾多錢先可以令自己「夢想成真」,跟住就開始行動啦!咁你先可以做到無憂無慮環遊世界。

Felix Wong 王嘉裕
Written by Felix Wong 王嘉裕
90後創業家、作家、文匯報專欄作家、英國 Warwick 法律系學士、香港大學犯罪學碩士 、RED EARTH 集團創辦人,公司旗下超過 20 個成功項目。