Day 28 | 給家人一個驚喜,表達敬意

一直以來,家人都係我嘅Priority,努力讀書同埋工作,其實都係希望比一個交代佢哋,但係突然之間回顧返過去24年,佢哋無私地為我付出,作為兒子嘅我又為佢哋付出左啲咩呢?

所以今次想藉住呢個100個人生必須做嘅挑戰,同家人講一聲多謝,比一個開心嘅驚喜佢哋,作為對佢哋嘅感謝。

而最近我媽咪同親戚就去咗日本慶祝生日…

但因為我工作實在太忙,冇時間陪到佢去,咁我就諗下有啲咩驚喜可以比佢呢?

事前知道佢係凌晨1點返到香港,我之前問佢洗唔洗接佢,佢拒絕左,因為佢知道我聽朝要五點起身返工,仲話自己一個坐的士更方便,我亦答佢冇問題。

其實我已經買左一大束花去機場接佢,夜晚9點幾同朋友食完飯已經揸車去機場,10點去到機場望住塊board,先發覺佢班機delay到兩點幾,距離而家仲有成四個幾鐘,夠我返屋企再來回幾次。

當時真係好有衝動想返屋企瞓覺就算(因為每日五點幾起身,每逢夜晚11點已經好眼瞓),覺得工作雖然重要,但家人嘅快樂更重要,就算聽朝冇精神返工一日都係值得嘅。

終於等到佢落機,媽咪打俾我話佢安全到達,我仲扮晒野話:「好啦,咁你自己小心啦,我訓先啦。」

佢拎完行李出嚟見到我,佢好開心。而我見到媽咪面上嘅笑容,已經覺得好值得。

其實一直以來,家人都無條件咁對我哋付出,對上一次我哋真心同屋企人講聲多謝又係幾時?對上一次去做一件事令到屋企人開心又係幾時?

不如今個周末,買束花/禮物比屋企人,或者靜靜地咁陪屋企人睇下電視、傾吓計(但唔好玩手機喎),或者約佢哋去高級餐廳食餐飯啦。咁樣簡簡單單,其實佢地已經會好開心。

唔好令自己將來後悔,珍惜身邊嘅人。

In the end, we only regret the action we didn’t take.

 

Felix Wong 王嘉裕
Written by Felix Wong 王嘉裕
90後創業家、作家、文匯報專欄作家、英國 Warwick 法律系學士、香港大學犯罪學碩士 、RED EARTH 集團創辦人,公司旗下超過 20 個成功項目。