如何令同事 心甘情願 OT 到2點 及建立一個高效率同和諧嘅工作環境

如何令同事 心甘情願 OT 到 2點 及建立一個高效率同和諧嘅工作環境 (同事們唔好怪我寫出黎..)

好多時候創業嘅重點其實就係解決問題,由細嘅問題例如解決顧客投訴、去到大啲解決同合作夥伴嘅問題(商業糾紛)、再去到點樣去好好處理同事關係、建立一個高效率同和諧嘅工作環境:其實重點就係學識點樣去…「調解」。

其實呢個係我以前嘅親身經歷,當時我創業無耐,公司只係得 6 位同事嘅時候。

突然有一日,佢地 6 個竟然同一時間辭職,其實當時我問心覺得自己係一個幾好嘅老闆:基本上我從來唔鬧人、有咩唔識慢慢教到你識為止、公司賺到錢亦有出bonus , 覺得自己都算係咁,唔明白點解佢哋會咁樣做。

(咁當然,而家明白晒啦,因為當時我公司不斷擴張,但公司細又冇辦法請多啲人去幫手,就變咗佢哋嘅工作量越來越大,但係人工又冇不停加比佢哋,亦無關心佢地當時既狀況,所以先出現呢個情況)

當時係我睇咗好多唔同嘅書,有聽好多唔同嘅course,去點樣用調解既技巧去建立一個高效同和諧嘅工作環境。

到而家,公司有數十位同事。每個同事都好有心一齊做嘢,就算你一句說話都唔講嘅情況下都自願留到八點幾九點去完成工作,每朝自己早一兩個鐘返工做嘢 (咁當然,佢哋有事要早走同我講聲就可以啦,大家互相尊重),有時放工亦一齊去打邊爐吹下水。

極端既開心例子 (最少係我好開心),有一晚Sales同事大家講起點樣增加自己Sales 既能力,我提到有個 Course,係 Jordan Belfort (華爾街狼人男主角現實既原身) 教既,大家都有興趣去睇,跟住我 Propose 大家挑戰一下自己,聽朝6:30AM返黎開始播Video,連續6個鐘,一日上晒佢所有堂 (當時已經係夜晚11點幾),但最緊要係大家開心,肯一齊試同搏,真心非常Appreciate。

其實好多野都可以學,都可以去營造出來,只要你有花時間去學同掌握技巧。嚟緊聯合調解專線辦事處亦請咗好多老闆去分享自己去解決問題(調解)嘅心得。如果有時間就去聽下,去增值自己,為自己裝備多一個技能,令到自己係商業上有更大優勢啦。

強烈推介大家去睇睇個免費Seminar :

中小企業論壇:調解 – 增值創富之道
日期:2016年6月13日(星期一)
時間:9:30am – 6:00pm
地點:香港九龍達之路78號生產力大樓
報名: <http://goo.gl/forms/UbHmgPELej> http://goo.gl/forms/UbHmgPELej
詳情: <http://www.jointmediationhelpline.org.hk/Announcements_t.html> http:
//www.jointmediationhelpline.org.hk/Announcements_t.html

(P.s. 我公司d 同事唔係日日 OT 到 2 點幾,我梗係會比埋的士錢、同埋請返佢地食返餐好啦。我知道以上既當然唔係d 咩補償,但其實想帶出同事有Heart同你做事,同無Heart 係爭好遠。)

Felix Wong 王嘉裕
Written by Felix Wong 王嘉裕
90後創業家、作家、文匯報專欄作家、英國 Warwick 法律系學士、香港大學犯罪學碩士 、RED EARTH 集團創辦人,公司旗下超過 20 個成功項目。