王嘉裕 Felix Wong - Day 25 其實係香港,白手興家好容易

其實係香港,白手興家好容易

今次 30 日Challenge 既網頁算係完成(98%),期待之後幾日既成績。

大家有興趣可以望一望: HANKII.COM

今日起會開始做廣告,預期今個 Weekend 可以有10個或以上既訂單,平均 約英鎊 £40 (約 HKD$450) 一個訂單,合共HKD$4500。

之後亦會每日做HKD$500廣告,約帶入300-500人流,我項目既平均 Conversion Rate 約2.5%-3.75%,等於: 每日平均有7-18個訂單,約HK$3150 – $9000一日,一個月約 $9.4萬 – $27萬營業額 (今次Challenge既目標係10萬)。

(成本 $6000既Breakdown 會係 DAY 30 一次列出)

你可能會問,係咪真係咁易,其實你只要針對你市場,用最有效既方法,吸引大量人流已經會有Sales。而點解可以咁 Effective咁快賺到錢,係因為我make sure 左會有 a)有高質量既人流 (潛在顧客) + b) 我網頁會有高既 Conversion Rate。

而再講,香港因為 IT 落後既關系,基本上你整個網上商店叫做似樣都會有5-10萬 (亦只有5-10萬,因為得700萬人)。而外國其實 IT 就 Well-Developed 好多,所以個門檻會高好多,代表你做既網頁要係世界級先Compete 到。但如果做到,營業額亦會基本上係 10萬起 (瀏覽量接近可以無限Scale Up)。

例如我自己2年前賣一件普通 Hoodie係30日內都賣超過 500件,每件US$39,合共US$19500 (約HK$151922.55),但因為郵費太貴 (HANKII既商品基本上無重量,我係唔會犯同一個錯2次),基本上無賺過錢,所以無繼續:

http://www.7uni.com/page/harvard-grad/

而之後係外國賣亞洲旅遊上網 SIM Card 亦已經唔再有呢個問題。

我個人建議大家第一次試既話,就先試香港市場 (你係香港人,香港都無Sales,外國就一定唔會有)

今次主要係 HANKII 我會用兩個廣告方法,1) Facebook廣告 2) 人傳人既 Viral Marketing (我相信係現時最有效既廣告方式,亦係5UNIT做緊),下一篇會詳細再講 廣告應該點做。

如果想繼續睇就 Like/Share 個 Page 啦,或有野想問,或想我補充就 Comment啦。

Written by Felix Wong 王嘉裕
90後創業家、作家、文匯報專欄作家、英國 Warwick 法律系學士、香港大學犯罪學碩士 、RED EARTH 集團創辦人,公司旗下超過 20 個成功項目。